segunda-feira, dezembro 20, 2010

"I'm pretty... In my family, I'm the pretty one. You know, my eyes and my smile and my body... You should see me with no shirt on, it's kind of ridiculous. But my family is smart, driven, crazy over-achievers, you know. And they look like they're smart. They don't look like me, which has it's perks except my family treated me like I'm pretty. They expected nothing from me, ever. Never pushed me, never thought to. So I decided to push myself... hard. I didn't even tell them I was taking the MCAT until after I aced them... My point is that you can't just change your hair. Okay, you wanna be unforgettable, you wanna not be mousy... You can't just change your hair. You have to actually change. Just saying"

5 comentários:

Zé Carlos disse...

Passei para desejar Boas Festas e um Feliz Natal, não tenho o teu email, o meu está no perfil do blogger, por isso "apanhei" o primeiro texto para comentar e cá ficam os meus votos de Boas festas, ainda cá volto para os desejos de Bom Ano.

Bjinho, Boas Festas,Zé

.• Cat •. disse...

Enviei-te mail agorinha :)
Beijinhos e Bom Natal

Zé Carlos disse...

ola, não vi... acho que não apaguei nada e tb ja vi no spam...

Pode re-enviar? Fiquei curioso com o email :D Mas não vi nada ainda...

.• Cat •. disse...

Já reenviei....desta vez do gmail, que pode ser que dê :)

Zé Carlos disse...

Sim, agora sim :D

Depois mando-te um email a contar o meu Natal e fazemos como tu dizes, vamo-nos lendo :-)

Obrigado pelo email e pelas palavras, desejo-te o mesmo. Bjinho de Boas Festas